Zondag 30 maart St. Lucia - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu Zondag 30 maart St. Lucia - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu

Zondag 30 maart St. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Petra en Lucas

30 Maart 2014 | Angola, Sabié

8 uur vertrokken na een onrustig nachtje in de Bijenkorf.Er was een groep van 36 personen neergestreken van reisvereniging FOX
Er waren verschillende snurkers bij en dat hoor je wel in je korf.

We waren weer snel voorbij de grenscontrole omdat er geen bussen vol reizigers waren.
Om half 1 arriveerden we in onze logde. Zeer luxe.
Lucas ging een ommetje en belandde bij een Thaise massage.
Wel op tijd terug voor de boottocht langs de nijlpaarden en de krokodillen.
Jammer dat de nijlpaarden hun grote bek niet openden. .Ze loerden een beetje boven het water uit.
Maar we werden beloond tijdens ons diner in een prima visrestaurant. Er liep een nijlpaard door het gras aan de overkant.Langs de weg alsof het de normaalste route was.
Nu had ik geen fototoestel mee en heb alleen maar een zeer onduidelijke foto met mijn iPhone gemaakt.
Marius heeft ons na het eten naar de logde gebracht en toen liep het nijlpaard 50 meter van de logde vandaan. Spannend maar levensgevaarlijk. Morgen gaan we met een landrover het natuurpark in .

• 31 Maart 2014 - 14:23

Louky:

Geweldig om te lezen en zien . Toch fijn dat je niet de binnenkant van de bek van dat nijlpaard hebt kunnen zien.

Geniet ze!
    Louky

• 31 Maart 2014 - 22:18

Irma:

Les 1 voor de fotograaf: ALTIJD JE CAMERA MEENEMEN!!
    En ik vind die dobberende nijlpaarden geweldig om te zien! Haha! Wat een gezellig stel.
    En wat is die vieze gele dikke dubbele bobbel op de derde foto? BBbrrr....ziet er vies en eng uit.
    Tot morgen!
    Liefs,