Maandag 31 maart, Sint-lucia - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu Maandag 31 maart, Sint-lucia - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu

Maandag 31 maart, Sint-lucia

Door: Lucas

Blijf op de hoogte en volg Petra en Lucas

31 Maart 2014 | Angola, Sabié

We moeten heel vroeg op om om zes uur klaar te Stan voor de gamedrive met de 4x4 jeep in het Hluhluwe (spreek uit: Hluhluwe)park. Onze driver en guide heet John. Hij rijdt ons in een uur hotseknotsend van ons verblijf naar het park. We zien eerst een gier, daarna rattenzwijnen, giraffen, nijlpaarden, bijeeneters een slangenarend. Hoogtepunten: we kwamen tot twee keer toe terecht in een grote kudde olifanten compleet met moeders en jonge fantjes. Indrukwekkend en bepaald. Niet ongevaarlijk. Veel gefilmd en gefotografeerd.
Heerlijke picknicks, die in ons B & B was klaargemaakt door en kokkie! die ons gisteren al had getrakteerd op een voorafje: romige muffins.
Om vier uur terug in ons huis. Petra druk druk druk met foto's ("Hebben we nu eindelijk verbinding? Kunnen de foto's eindelijk worden verzonden?").
We aten in hetzelfde restaurant als gisterenavond, maar helaas: vanavond geen nijlpaard dat an ons tafeltje verscheen. Wel dezelfde groep dansende en schreeuwende jongens, die op een extra zakcentje uit waren.
Zorgzame Marius wilde ons per se ophalen en terugbrengen : hij vertrouwt die nachtelijke Hippo's niet.
Morgen zeven uur ontbijten en acht uur weg: naar de Drakenbergen!

• 31 Maart 2014 - 22:20

Irma:

Mijn wekker gaat ook om zeven uur en ik zal zorgen dat ik klaar sta om acht uur. Camera mee, wandelschoenen aan en zonnebrand op. Vergeet ik iets?
    Tot morgen en slaap lekker.
    Irma
    x

• 01 April 2014 - 01:00

Anita Verhoeven:

Hallo reizigers! Klinkt allemaal erg
    Leuk en mooi. Wij net terug uit bangkok. Geen wilde beesten maar wel een leuk feestje. Veel plezier nog. X anita

• 01 April 2014 - 11:15

Gerard O:

Het ziet er weer geweldig uit! Ik laat Pieter ook de foto`s zien, hij vind het intressant! Nog veel plezier !,