mailtje van onze gids aan ons. - Reisverslag uit Zuid-Schalkwijk, Nederland van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu mailtje van onze gids aan ons. - Reisverslag uit Zuid-Schalkwijk, Nederland van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu

mailtje van onze gids aan ons.

Door: Marius

Blijf op de hoogte en volg Petra en Lucas

19 Maart 2014 | Nederland, Zuid-Schalkwijk

Goeie avond.

Hoopt julle heb al zin in de reiz,ik wel!
Ik bent julle reizbegelijder en chauffeur op de reiz.
Me onze klijne gezelskapt is dat mooi,onz kunt veel
meer plaatsen me de klijne busje na binnen,selfs in de
Kruger Nationale Park mogt wij me onze auto op de on
verharden wegen rijden.Zo kunt wij genietten de zelfde as
me een jeep,gemaklijk me de airco en gerief.

Ja,ik neem julle wel via Swellendam,geen problem,
de derde oudste dorpje von SA.
Dan ziennen julle wel,de oudste Kaapstad,Stellenbosch,
Swellendam,daar kunt wij koffie drinken en Graaff Reinette.
Dat de vier oudste dorpjes,of nu steden.

Ik glooft wij gaat een geweldige reiz hebben,dat is niet
wat ik daarvan maken,maar julle.

Voor vertrekt uit Nederland,kunt julle reeds op SCHUPOL vliegveld
geld wissel. Me de begin heb julle om en bij ZAR 2000 nodigt
per perzoon. Daar is wel veel gelegenthede om te pinnen.
Geld wisselen duurt lank in de bank,daarvoor is daar alleen vier
gelegentheden op de reiz.

Indien julle nogt vragen hebben,stuurd mij een berigje,ik antwoord
graagt.

Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra en Lucas

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 68079

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 16 April 2014

Van Johannesburg naar Kaapstad.

Landen bezocht: