Vrijdag 28 maart Mlilwane - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu Vrijdag 28 maart Mlilwane - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu

Vrijdag 28 maart Mlilwane

Blijf op de hoogte en volg Petra en Lucas

30 Maart 2014 | Angola, Sabié

Om half 6 vertrek uit logde en naar de zuiduitgang van park gereden.Jakhals en wat nieuwe vogelsoorten en verder zoals gisteren.
Bij de grens van Swaziland verliep alles snel bij de paspoortcontrole. Omdat er geen grote groepen uit touringcars waren.
Om half drie bij onze " Bijenkorf " aangekomen.Een te gekke accomodatie. De impala's, wrattenzwijnen en Blesbokken lopen langs.
Met z'n vieren maken we een wandeling.Kwamen met drie terug omdat Lucas wat meer ging lopen dan was afgesproken.Het had de dag geregend en was al donker in het bos.

• 31 Maart 2014 - 22:06

Irma:

Ik ben met Lucas verder gewandeld. We hebben nog prachtige dieren gezien. Bijna aangevallen door een boze olifant maar Lucas redde me door ervoor te springen.....
    Tropenkolder in het hoofd, denk ik. Ik weet alleen niet wie.