op weg naar Sabie - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu op weg naar Sabie - Reisverslag uit Sabié, Angola van Petra en Lucas Kruse - WaarBenJij.nu

op weg naar Sabie

Blijf op de hoogte en volg Petra en Lucas

25 Maart 2014 | Angola, Sabié

Vanochtend om 8 uur vertrokken naar Sabie.
Onderweg kwamen we langs een monument voor de gesneuvelde boeren tijdens de Tweede Boerenoorlog. 1899-1902. Er stond een Long Tomkanon van Franse makelij. Dit kon 9 km ver schieten.
Onderweg prachtige panorama's in Mpamalonga ( land van de rijzende zon)
Om kwart voor drie in Sabie logde om te relaxen en 's avonds van een heerlijke maaltijd van Forel , chips en pompoen te genieten.

• 27 Maart 2014 - 18:10

Irma:

Ik hoor het al...jullie zitten er nu alweer helemaal middenin. Heerlijk!
    Ik heb een ontzettend drukke dag achter de rug met dictees, een boekbespreking, nakijkwerk, instructies, oudergesprekken en tot slot nog een oersaaie vergadering met het voortgezet onderwijs. Dit moet jullie goed doen, daarom vertel ik het jullie even. Veel plezier! En tot morgen